International markedskommunikation

af Anne Ellerup Nielsen;Finn Frandsen;Winni Johansen;

Bogen “International markedskommunikation” af Anne Ellerup Nielsen;Finn Frandsen;Winni Johansen;
Pensum.dk annoncer (15) Pris
Caroline Pedersen kr. 70,00 Vis
Klaus Tittussen kr. 100,00 Vis
Martin Mølgaard kr. 100,00 Vis
Louise Eva Nørgaard Jensen kr. 100,00 Vis
Michelle Grønqvist kr. 100,00 Vis
Veronika Benzon kr. 100,00 Vis
Pia Prip Hansen kr. 120,00 Vis
Mie Hansen kr. 125,00 Vis
alina ivanova kr. 150,00 Vis
Mark Schütt Hansen kr. 150,00 Vis
Trine Lauritzen kr. 150,00 Vis
Simon Østergaard kr. 175,00 Vis
Nouhad kr. 180,00 Vis
Mathilde Klitgaard kr. 180,00 Vis
Anne Bendixen kr. 250,00 Vis

Forhandlere Pris Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
Liveboox.com kr. 256,00* kr. 20,00 kr. 20,00 3-5 dage kr. 276,00 Vis
Bogreolen.dk kr. 262,00* kr. 39,00 kr. 19,00 3-5 dage kr. 281,00 Vis
Saxo.com kr. 281,60* kr. 0,00 kr. 0,00 1-2 dage kr. 281,60 Vis
Plusbog.dk kr. 288,00* kr. 0,00 - 1-2 dage kr. 288,00 Vis
Williamdam.dk kr. 278,40* kr. 35,00 kr. 20,00 3-5 dage kr. 298,40 Vis
imusic.dk kr. 279,00* kr. 29,00 kr. 36,88 1-2 dage kr. 308,00 Vis
Hansreitzel.dk kr. 320,00* kr. 45,00 - 3-5 dage kr. 365,00 Vis

* Bemærk at nogle forhandlerpriser er studiepriser altså en pris du kun kan opnå, hvis du er studerende.



Detaljer om bogen

Bogtype: Paperback, udgivelsesår: 2002, udgave: 1
ISBN: 9788776751425
Beskrivelse: Bogen er den første større indføring på dansk i international markedskommunikation med hovedvægt på såvel den kulturelle kontekst som på »budskabsudformningen«, dvs. de konkrete sproglige og/eller visuelle aspekter af virksomhedernes kommunikation med deres markeder. I bogen gennemgås fire centrale genrer indenfor markedskommunikation, nemlig reklameannoncer, mailings, virksomhedsbrochurer og pressemeddelelser. Der er fokus på genrernes kommunikative formål, deres opbygning og retoriske strategier. Hvert kapitel er forsynet med autentiske tekst- og billedeksempler på dansk, engelsk, tysk, fransk og spansk. Bogen henvender sig til alle, der interesserer sig for og arbejder med kommunikation og kultur i markedsføringen. Finn Frandsen, cand.mag. i fransk og idéhistorie. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i mediesprog, markedskommunikation og public relations. Winni Johansen, cand.ling.merc. i fransk. Adjunkt ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskultur, interkulturel kommunikation og franske samfundsforhold. Anne Ellerup Nielsen, ph.d. og cand.ling.merc. i fransk. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskommunikation, argumentationsteori og tekstlingvistik.


Andre udgaver af samme bog